Vier redenen om in eerste klas te reizen | C/A Planner

Vier redenen om in eerste klas te reizen

Een ticket in 1ste klas kan een pak minder kosten dan je denkt. Het prijsverschil met 2de klas is soms relatief klein, afhankelijk van het moment waarop je boekt en de bezettingsgraad van de trein.

Eens je het comfort van reizen met de trein in 1ste klas ervaren hebt, wil je misschien nooit meer terug naar 2de klas.

1. Toegang tot de lounge

Met een treinticket in 1ste klas* heb je toegang tot een aantal lounges in tientallen Europese treinstations.

Deze comfortabele lounges bieden gratis wifi, versnaperingen en internationale kranten en tijdschriften. De meeste lounges beschikken bovendien over vergaderruimtes, zodat je nog wat kunt verderwerken terwijl je wacht.

* Premium bij Thalys en Business Premier op Eurostartreinen

2. Een maaltijd aan boord

Een maaltijd is inbegrepen in de prijs van je ticket als je in Standard Premier of Business Premier reist met Eurostar of in Premium met Thalys. De maaltijd wordt aan je zitplaats opgediend.

ICE-reizigers in 1ste klas kunnen ook een maaltijd bestellen aan hun zitplaats voor een meerprijs.

3. Reis in alle comfort

De zitplaatsen in 1ste klas hebben meer beenruimte en over het algemeen is het ook een pak rustiger om in 1ste klas te reizen, of het nu is om een zakenmeeting voor te bereiden of gewoon om je volledig te kunnen ontspannen.

4. Bespaar (kostbare) tijd

Time is money. Als je met Eurostar in Business Premier reist, kun je ten volle gebruik maken van de lounge tot zo'n 10 minuten voor het vertrek van de trein, dankzij de express check-in.

Thalysreizigers met een Premiumticket en Eurostarreizigers in Business Premier kunnen bovendien aan boord een taxi laten bestellen, zodat hun chauffeur al klaarstaat bij aankomst van de trein.


Delen

Direct contact

NMBS Internationaal

Julie Van Haesebroeck
Sales & Account Manager
+32 2 528 26 07
+32 490 66 44 59
julie.vanhaesebroeck@b-rail.be

persoonlijke follow-up
en groepsaanvragen:
group@b-rail.be

www.sncb-international.com/agent