Concertgebouw Brugge

Voor al uw events in het hart van Brugge

Concertgebouw Brugge biedt u een uitstekende infrastructuur om uw congres, meeting of evenement te organiseren. Verschillende types zalen, hedendaagse faciliteiten, een prima bereikbaarheid en ons professionele team...

Concertgebouw Brugge biedt u een uitstekende infrastructuur om uw congres, meeting of evenement te organiseren. Verschillende types zalen, hedendaagse faciliteiten, een prima bereikbaarheid en ons professionele team garanderen u een originele en exclusieve ervaring. Voor elk type event biedt Concertgebouw Brugge een brede waaier aan mogelijkheden, telkens afgestemd op uw wensen en budget. Voor catering bij uw corporate event, congres, meeting, zaalproductie, privéfeest kunt u steeds een beroep doen op een van onze preferentiële cateraars.

Corporate events


De zalen van het Concertgebouw bieden zeer uiteenlopende mogelijkheden voor uw personeelsdiner, klantenevent, productlancering, projectpresentatie, award uitreiking, jaarvergadering … Het Concertgebouw laat elk event begeleiden door een van zijn ervaren productieleiders. Wij zorgen ervoor dat u tevreden kan terugblikken op een geslaagd event.

Congressen en meetings


De Concertzaal is geschikt voor congressen en meetings van 250 tot 1200 personen. U kunt beschikken over een projectiescherm over de volledige breedte van de zaal (23m) waarbij retroprojectie mogelijk is.

Accommodatie:
- Inkomhal met ruime ontvangstbalie en vestiaire
- Foyers voor ontvangst met een drankje, koffieontvangst en koffiebreaks, walking lunch of dinner, beursstanden, posterbeurs, infostanden …
- Combinatiemogelijkheden met andere zalen in het Concertgebouw zoals de Kamermuziekzaal, Forum 6 en Forum 7 voor exclusieve ontvangsten
- Studio 1 en Studio 2 kunnen voorzien worden als break-out rooms
- Er zijn vertaalkabines beschikbaar
- Parkeergelegenheid onder het gebouw

De Kamermuziekzaal is geschikt voor meetings tot 250 personen. De zaal kan verduisterd worden en projectie en geluid zijn in deze zaal standaard voorzien. Bij lezingen zonder projectie kan de capaciteit zelfs verhoogd worden tot 320 personen.U kan de Kamermuziekzaal combineren met Forum 6, Forum 7 en Foyer Parterre voor onthaalkoffie, koffiepauze, een lunch, receptie of diner. Afhankelijk van de beschikbaarheid kan de ruime Inkomhal met bijhorende vestiaire gebruikt worden voor onthaal en registratie.

Particulier feesten


De ontvangstruimtes Forum 6 en Forum 7 bieden een uniek uitzicht op de Brugse binnenstad en het Ommeland, tot aan de kust. Ideaal om de grote momenten in uw leven met de nodige luister te vieren: een babyborrel, communiefeest, huwelijksfeest, verjaardagsfeest, huwelijksverjaardag… U kunt uw feest ook combineren met een privéconcert voor uw genodigden in de Kamermuziekzaal Het Concertgebouw-team zorgt samen met u voor een geslaagd feest.

Catering


Onze preferentiële cateraars verzorgen uw evenement (bedrijfsfeest, congres, meeting, privé-ontvangst) steeds met de hoogste kwaliteit, zodat u zorgeloos kunt genieten of netwerken met uw genodigden in een feestelijke sfeer. Er is een ruime variatie in het aanbod van onze cateraars. Volgens uw wensen en budget vraagt het Concertgebouw offertes aan bij elk van de cateraars, waaruit u uw keuze kunt maken:
• Cardinal
• Deldycke Traiteurs
• Gourmet Invent
• Impe Catering
• Koen's Catering
• 't Keukentje
• De Karmeliet

Ligging en bereikbaarheid


Het Concertgebouw is gelegen aan de rand van de Brugse binnenstad, op wandelafstand van het historische centrum en de vele hotels en restaurants. Zowel met de wagen als met het openbaar vervoer is het Concertgebouw vlot bereikbaar.

DELEN


Datum

10 juni 2016
De zalen van het Concertgebouw bieden zeer uiteenlopende mogelijkheden voor uw personeelsdiner, klantenevent, productlancering, projectpresentatie, award uitreiking, jaarvergadering.

Direct contact

Concertgebouw Brugge

Contacteer voor meer info en reservaties ons team Business & Events:
T: +32 (0)50 47 69 75
E: zaalhuur@concertgebouw.be
W: www.concertgebouw.be